من یه طلبه ام


برف بازی ما تو حوزه..

وای.. اون روز که برف میومد کلاسمون سرده سرد بود..


به صمیمی ترین دوستام گفتم من تبلت همرامه.. میخواین بریم یه چند تا عکس بگیریم.. اونا هم از خدا خواسته قبول کردن..


در حیاطو که باز کردیم استادمون(قابل توجه بعضی ها: استادامون همشون اقا هستن) جلو در تو حیاط بود..


دخترا گفتن بیاین نریم.. ولی من گفتم ما به ایشون کاری نداریم.. میخوایم بریم حیاط پشتی چند تا عکس بگیریم..


از جلو استادمون که تقریبا 8 سال فقط از من بزرگتره و 7 سال از دوستام رد شدیم..


رفتیم حیاط پشتی و چند تا عکس گرفتیم..


وقتی برگشتیم معصومه تبلتو گرفت و گفت عکسا خیلی خوب نیفتادن.. ببین تو این عکس رو بینی من برف هس..


تو این یکی هم رو پلکم.. گفتیم معصومه روز برفی همینش خوبه دیگه..


ولی عکسارو حذفید..


چند روز بعدش کلی برف اومده بود.. راضیه که نبود.. معصومه هم گف سردشه و نمیخواد باهام بیاد برف بازی..


مجبور شدم با دخترای ترم 9 برم.. رفتیم و یه ادم برفی درست کردیم..


این دفعه هم کلی عکس انداختیم.. اما.. مسئول اموزش حوزه مارو دید.. گفت خانوم از وقتی اومدی حوزه چیزای جدید میبینم..


گفتم خانوم خوبه که.. بعدشم مگه ما چیکار کردیم.. فقط برا دخترا جشن تولد میگیریم و برف بازی و ادم برفی و یه چند تا چیز دیگه که همشون موجب شادی دخترا شده


ولی مثل مدیرمون ازمایشی بودن ترم 1 رو یاداوری کردن..


اینو چرا نوشتم؟.. اها.. خب رفتم تو یه وبی.. دیدم از برف نوشته.. یاد اون روزمون افتادم..


خدا چه روزایی داشتیم..


ادامه خاطرات هر روز ساعت 16:30 نمایش داده میشه..


این پیام های بازرگانی بود وسط فیلم "حوزه رفتن Talabe"


التماس دعا

دوشنبه ۲۸ دی ۹۴ , ۱۴:۴۷ مجهول الهویه ...
:-)
فکر نمیکردم تو حوضه همچین دختر شیطونی هم میتونه باشه:-)
من هم از این شیطنت ها در مدرسه انجام میدادم
طوریکه همه ی معلم هاو مدیر و ناظم از دستم عاصی بودن :-)
28 دی 21:07                                                                                                                                               :miss talabe

خخخخ.. منم همینطور..

تو مدرسه بدتر از این بودم.. ساده ترین کاری که کرده بودم تلافی مقایسه من و یکی دیگه از دانش اموزا بود..

معلممون که مرد بود.. گفت فلانی بهتر درس میخونه.. اون فلانی تو یه کلاس دیگه بود ولی رشته اش مثل من تجربی بود..

جلسه بعدش یه شیشه اب معدنی رو خالی کردم رو صندلی.. میدونم کارم غیر اخلاقی بود.. ولی باید یه جوری تلافی میشد..

بعدشم شرمنده شدما.. ولی دیگه کار از کار گذشته بود.. بدبخت تا اخر کلاس به ما پشت نکرد..

اینجا یکم محدودیت داره.. ولی من اینشو هم دوست دارم..

واسه همین زیاد نمیشه شیطنت کرد:)

اینجا همش میگن ازمایشی هستین..
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴ , ۰۰:۰۴ مجهول الهویه ...
:-)) خب دس میخوندی روشو کم میکردی
ولی خوشم اومد ذهنخلاقی داری:-))
29 دی 00:11                                                                                                                                               :miss talabe


ذهن خلاق..

مردم ازاری بود.. یعنی همه منو سرزنش کردن واسه این کارم..

اولین دفعه اس که میگی خلاقم..

درس میخوندم چیزی درست نمیشد.. بابای اون دختره شهردار شهرمونه.. ولی بیچاره دختره کنکور قبول نشد..
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan