من یه طلبه ام


فراموشی

گاهی یادمون میره همه چیزایی که خدا افریده یه نعمته

بچه که بودم فکر میکردم فراموشی یه بیماری هست

یه بار از یه نفر شنیدم فراموشی هم یه نعمت بزرگه.. شاید اولش جا خوردم ولی...

خدایا این نعمت رو به من هم ارزانی کن

کاش به جای رمز یه چیزای دیگه رو فراموش میکردم

کاش بعضی ها میبخشیدن منو

کاش فک میکردن هیچ اتفاقی نیفتاده..

کاش فقط 5 ماه برمیگشتم عقب

یا اینکه دیگه هیچ وقت نمیدیدمش

کاش با سکوتش شرمنده ترم نمیکرد..

یا اینکه فکر میکرد هنوز بچه ام و یه حرف بچگونه زدم

خدایا میشه خودت یه کاریش بکنی؟ همه امیدم تویی خدا


سلام
چی شده؟
عاشق شدین؟
(لبخند)
سلام

نه شکست عشقی خوردم:)

(لبخند)

نه بابا عاشق چیه..

نگرانمون کردین گمنام جان .
همیشه همه چی توی گمنامی نی بعضی وقتا باید اسمتو بگی و با اسم خودت یک سری کار ها بکنی
حالا بگذریم
چی شده مگه پنج ماه پیش ؟ گنگه مطلبت
من که گمنام نیستم

چند وقت پیش همه اسممو فهمیدن چون یه پست در همین باره گذاشته بودم و حذفش کردم

اون قسمت درباره من رو نمیدونستم چی بنویسم و چون گمنامی رو دوس دارم نوشتم

باید گنگ باشه خب.. ولی خیلی هم گنگ نیس..

چیزی نیس.. این هم میگذره
همینه که بعضی ها میگن انسان از ریشه نسیان خلق شده


اینجا رو هم ببینید
نشنیده بودم.. منظورم حرف بعضی هاس

ان شا الله میام
یاد پست یکی از دوستان افتادم که بعد پاک شدن هارد کامپیوترش نوشته بود:

وقتی تمام هارد کامپیوترت پاک شود
آن هم به دست خودت
آن وقت بر می گردی و به خدا می گویی:
غلط کردم در مناجات شعبانیه خواندم
"الهی هب لی کمال الانقطاع الیک"
این حرف بزرگتر از دهن من است ...
اطلاعات هاردم را پس بده خدا جان
چنین روزگاری دارم الان
الهی مرا انقطاع کامل به سوی خودت عطا کن:)

اره این دعا رو دیدم..

وقتی از ته دلت و تو قنوت نمازت این دعا رو میکنی واقعا اشکتو در میاره.. من که میخوام بشه

ولی فراموشی گاهی وقتا خوبه.. اگه همیشه خوب نباشه

موفق باشید
فراموشی چیز خوبیه گاهی وقتا...
چقد حرف اقای ب.نون قشنگ بود...
راستی تولدت اسفند بود میدونم گذشته ولی بازم تبریک

نه خیر تبریک پساپس قبول نیس..

باید همون روز میومدی و تبریک میگفتی:)

شوخی کردم.. ممنون خواهر

سال بعد 10 اسفند بیا..
تلنگر به موقعی بود
التماس دعای فرج
موفق باشید
ممنون همچنین
سلام:فراموش کردن بدی ها یه نعمت بزرگه

کاش همه ی بدیها رو فراموش میکردیم و هیچ کینه ای تو دلمون نبود
سلام

کاش...
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۹۴ , ۱۸:۰۴ عارفه (بانوی دی ماه)
چیشده عزیزم نگران نباش سال دیگه همه ی این ها فراموش شده
عارفه الزهرا تو قضیه رو میدونی دیگه.. نمیخوام باهاش روبرو شم..

و چون میدونم روبرو نشدن غیر ممکنه دلم میخواد فراموشی بگیریم.. یا من یا اوشون:)

ان شا الله که فراموش کنه.. ولی نمیکنه
سلام   طاعات وعبادات قبول پیشاپیش عید فطر را به شما وخانواده محترم
تبریک میگویم .
سلام علیکم

قبول حق.. بنده هم به شما تبریک میگم
به روزم با موضوع تنبلی .
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan