من یه طلبه ام


من دنبال چی بودم..

من واقعا تو حوزه دنبال چی بودم.. چرا رفتم حوزه؟..

 

گفتم که یادم نیس اصلا چطوری با شهید علی خلیلی و شهید حسین صحرایی اشنا شدم..

 

ولی تحقیقاتم درباره حوزه از همون موقع ها بود که شروع شد..

 

مهر پارسال بود.. یه وب زدم به اسم نوکرشهدا.. اون موقع تصمیم داشتم بیشتر درباره این شهدای طلبه تحقیق کنم و پستام راجع به اونا باشه..

 

بعد از یه مدت نمیدونم اصلا چی شد شاید دوست شهیدم کار خودشو کرده بود..

 

به سرم زده بود که برم حوزه.. ولی من که هیچ وقت از حوزه خوشم نمیومد..

 

از وقتی به دنیا اومدم.. اولین کلماتی رو که شنیدم درباره جنگ بود و شهدا..

 

من تو یه خانواده ای چشممو باز کرده بودم که کم کمش 20 نفر شهید داشت..

 

از همون اول یاد گرفته بودم طوری زندگی کنم که پشت سر خانوادم حرف نباشه..

 

مشکل اصلی من باخانوماس.. یعنی از طلبه های خواهر خوشم نمی اومد

 

انصافا برادرایی که میشناختم عالی بودن.. هم از نظر علمی.. هم از نظر اعتقادی و عملی..

 

دو دل بودم.. دلم میخواست یه کاری کنم.. یه کاری برای دینم.. ولی این چیزا مانع میشد..

 

تبلیغاتی که علیه اسلام صورت میگیره واقعا ملموسه..

 

 

خسته شدم از این همه بی بند و باری..

 

رفته بودم سایت یه طلبه.. این کار هر روزم بود.. کنار وب یه چیزی دیدم.. طلبه سرباز امام زمان..

 

من تا حالا اینو نشنیده بودم..

 

همه چی دست به دست هم داده بود منو بکشه تو این راه.. مثل عکس بالا.. مثل سربازی اقا..

 

هر روز علاقم بیشتر میشد.. ولی یه روز دیگه تصمیمم جدی شد..

 

اون کلیپ صوتی که گوش دادم.. کلمه به کلمه حرفاش خاطرمه.. کافی بود؛برای راضی کردن مامانم که تقریبا مخالف بود

 


 

 

وقتی خانواده موافقتشونو اعلام کردن.. از دوستم شنیدم تو سایت دیده تا پانزدهم ماه وقت داشتیم برای ثبت نام..

 

ناامید شدم.. اخه هجدهم بود..

 

ولی پیش خودم فک کردم ضرری نداره یه سری به سایت بزنم.. وقتی رفتم تو سایت کلی گشتم تا تمدید مهلت ثبت نام رو پیدا کردم..

 

نباید دست دست میکردم.. اخه اگه والدین میفهمیدن مهلتش تموم شده کارم ساخته بود..

 

زودی ثبت نام کردم و رفتم به مامان اطلاع دادم..

 

خداروشکر مصاحبه رو قبول شدم.. 

 

معصومه جان جوابتو تونستم بدم یا نه؟.. اگه سوالی بود درخدمتم..

من حس کردم شما یه خانومِ طلبه‌ای 
درست حس کردم دیگه؟
و دیگه اینکه بنده از خدامه که توو وبلاگم پذیرای قدمای سبزتون باشم :) 
حس میکنم وبلاگ شما رو با قانون جذب پیدا کردم! 
اگه خانوم باشین احتمالا باید ادامه‌ی اون دورانِ من که هدفم این بود که یه مرج مذهبی جهانگرد بشم باشین و مهم نیس از یه سال پیش یهو خواسدین علوم حوزوی بخونین یا ده سال پیش :)
29 دی 18:26                                                                                                                                               :miss talabe


اره دخترم.. دخترم نه ها دختر هستم.. میگم فک میکنی به شما گفتم دخترم ;)

ممنون.. لطف دارین:)

ان شا الله خواهم بود.. ولی کاش همه درسامو به این نیت میخوندم..
اشک و اشک و اشک و ...
29 دی 18:43                                                                                                                                               :miss talabe


چرا اخه؟
گفتنش اقرار به گناه !
دعا کنید بتونم جبران کنم.
شما ساکن تهرانید؟
29 دی 19:00                                                                                                                                               :miss talabe


باشه.. 

ان شا الله

نه.. من از امارات متحده عربی هستم...بیان که بیشتر وقتا اینطوری نشونم میده.. ایرانی هستم ولی برا تهران نیستم..
چه خوب پیش رفته همه چی الحمدلله

موفق باشی :*
29 دی 19:19                                                                                                                                               :miss talabe


اره.. الحمدلله

ممنون همچنین..

:-*
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan