من یه طلبه ام


دلم میخواهد

گاهی دلم میخواهد در وبم را تخته کنم


گاهی دلم میخواهد رمز را تغییر دهم و فراموشش کنم..


فقط به خاطر اینکه حذف نشود ولی تعطیل شود


گاهی یاد گمنامی و اجرش می افتم.. گاهی دلم برای خدا تنگ میشود


مثل همین امروز


گاهی دلم میخواهد بروم جایی دور که برای کسی اشنا نباشم جز خدا


خدا همیشه هوایم را داشته.. همیشه وقتی از این تُنگ به تَنگ امده بودم معجزه ای برایم رخ داده


مثل همین تاسوعای 94


اگر عمری باشد باز از این معجزه ها برایم رخ خواهد داد


مثل همین جمعه (20 فروردین 95)


می روم بار دگر مستم کند.. بی سر و بی پا و بی دستم کند


شاید این وب برای همیشه تعطیل شود


پس.. حلالم کنید


التماس دعای فرج


+دختر اسفندم و همیشه خود را یک ماهی دانسته ام.. جای من ته تُنگ است.. زیر آب

عه :(
راست میگی :(
گاهی دلم میخواهد بروم جایی دور که برای کسی اشنا نباشم جز خدا
نرو...لطفا
باهات در ارتباط هستم

تو تلگرام میام:)
شنبه ۱۴ فروردين ۹۵ , ۲۲:۳۴ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
فکر کنم راه خوبیه واسه پاک کردن پشت سر!! 
آره.
اونم چشم بسته پاک کردنش.
چشم بسته پاک کردنش؟

متوجه نشدم:)
ما که نفهمیدیم دختری یا پسر ولی خوب منم امروز زد به سرم حذف کنم وبلاگمو ولی خوب اینه نشستم سر وبم .
ولی کلاس داره هی بگی میخوام برم .
چند نفر هی بگن نرو .
دخترم.. رنگ صورتی وب نشان از این داره که دخترم:)

باشه شما بگین حذف میکنین خود منم میام منت کشی برای موندن

کلاس نداره.. ولی شاید یه حس ارامش داره:)

امتحان کنین
شنبه ۱۴ فروردين ۹۵ , ۲۲:۴۷ امیرمحمد اسکندری
حیف شد ازمطالبتون استفاده می کردیم
خداحافظ شما
مهم نیس.. ما از مطالبتون استفاده میکنیم:)

خدانگهدار
شنبه ۱۴ فروردين ۹۵ , ۲۳:۱۲ عارفه (بانوی دی ماه)
همه ام که دارن میرن 
ایوان هستم.. کلا نمیرم:)

مهم اینه اونایی که خوب مینویسن نرن.. پس تو بمون:))
آی خانووووووم خانووووما کجا ما تازه شما رو پیدا کردیم
برنگردی حلالت نمیکنماااااا
باشه برمیگردم

خواهرم.. حداقل حلال کن برم قم و زود بیام:)

حضرت معصومه رام نده داخل دلم میشکنه ها:(.. حلالم کن
باز حرف رفتن...

شمرده تر بگو با من
حروف رفتنت را
تا من
بگیرم از دلت همه بهانه ها را....

پی نوشتتو دوست داشتم...
بگیر بهانه ها را

شمرده بود:)

ممنونم.. دختر اسفندی ماهی هس دیگه:)
تلگرام که یه برنامه صهیونیستی هست.... 
اینجوری به دشمنانمون کمک میکنیم
این همه نرم افزار داخلی خوب و درجه یک داریم.مثل سروش
برید از بازار دانلود کنید
خیلی هم از برنامه های خارجی بهترند
نسخه دسکتاپ داره؟

گوشیم اندروید نیس.. و تبلت هم خرابه
ای بابا چرا عاخه من که تازه پیدات کردم و دوست دذارم بیشتر باهات آشنا شم :(
همه دارن میرن
منم اسفندی ام :)
:)
(ناراحت)
چرا؟:(
حالا نرین اینبار رو .
نه من بخوام برم کلا میرم و بی خبر . تا حالا خیلی وب ها داشتم و الان ازشون خبر ندارم . به قول شمام بعضیاشون اصلا رمزشون یادم نیست
:)

من یه وب داشتم.. بی خبر حذف کردم.. دیگه عمرا وب حذف نمیکنم

یه نفر همون وب رو ساخت.. با همین ادرس و کاری از دستم برنیومد.. نمیدونم با چه نیتی ولی خیلی ها فک میکردن اون وب منه و هنوز من مینویسمش

هنوزم نکفته کیه.. پست نمیذاره ولی دوستانی بودن که چون فکر میکردن منم.. براش نظر گذاشته بودن و میخواستن جواب بدم:)

هرکسی یه نظری داره ولی اگه خواستین بی خبر هم برید هیچ وقت وبو حذف نکنید.. بزارید و برید
ساتم آجی نگووووودیگه ...
تو بری من دیگه به کی بیام خبر قبولیم تو حوزهـ رو بدم
با کی خوشحالیمو تقسیم کنم ..؟؟
 :(
سلام عزیزم

نمیرم.. شما هرموقع خواستی من جواب میدم و چشم به راهتونم که بیاین و خبر قبولی رو بهم بدین

ناراحت نباش دیگه
نرید خب :(
توکل به خدا.. ببینم چی میشه
سلام دوست خووووبم
پس حسابی سلام ما رو به خانم معصومه برسون
حلال نوش جووونت عزیز
زیارت قبول
سلام خواهرم

ان شا الله اگه زنده باشم:)

ممنونم ابجی..
ممنووووون :))

راستی دلم خیلی برا قم تنگ شده ...
هشت ساله نرفتم ... :(
هر کدوم از دوستام که میخواست بره قم برا خانوم نامه می نوشتم و میدادم که بندازه تو ضریح ..
اینبار شما فقط سلام منو بهشون برسون و
بگو همسایه برادرتون منتظره بطلبینش :((
خواهش میکنم:)

باشه ان شا الله میگم..

ان شا الله میرید.. مشهد که ارامش خاصی داره و میتونم بگم تا 5 ماه ارامشش تو دلم بود:)

خوش به حالت که نزدیکی و میتونی زود زود سر بزنی به اقا:)

میطلبن ان شا الله
منم خیلی وقته میخوام برم...
اما  میخام یجوری میرم که برگشتی نداشته باشه...
لطفا نرو...
:)

تو هم نرو.. لطفا

وب حذف نمیشه ولی دوس دارم هرموقع خواستم یه چیزی درمورد طلبگی بکم اون موقع فقط بنویسم.. اینم شایده..

توکل به خدا.. ببینم چی میشه:)
ای بابااا نرو گلم
وب حذف نمیشه.. 

فقط شاید ننویسم.. شایدم یه روزی دوباره نوشتم
به این نتیجه باید رسید که در تلاطم این دنیا باید خیلی قوی بود و گرنه با بادی جا به جا میشوی

نمیشه گفت رفت یا نرفت 

اما مطالبتون زیبا هستن زیبا
ممنونم.. لطف دارین

دوشنبه ۱۶ فروردين ۹۵ , ۱۳:۲۵ من عاشق زندگی با طلبه ام
سلام خواهریومن تا همین ابان 94طلبه بودم اما قسمت نشد که سرباز آقا بمونم .انصراف دادم تصمیم گرقتم بشم کنیز سرباز آقا..
وبت منو برد به حال وهوای حوزه .من دوستش داشتم اما ....
بیخیال خواهری..انشالله تا اخر عمر سرباز اقا باشی...
میخواستم چندتا نکته بهت بگم 1-به کتاب های درسی اکتفا نکن حتما چندتا کتاب دیگه هم در مورد دزسات بخون.
2-اگه خیر دنیا واخرت رو میخوای مباحثه مباحثه مباحثه
3-در سخت ترین شرایط به هیچ وجه کلاساس اساتید رو از دست نده.حضور تو کلاس بهترین روش یادگیریه.
4-صرف-نحو وفقه رو همیشه مرور.
خواهری مطمئن باش اگه به این توصیه ها عمل کنی به فضل خدا طلبه موفقی میشی البته فقط به درس خوندن اکتفا نکن قران واخلاق رو هیچ وقت فراموش نکن.یاعلی

ایت الله بهجت:حوزه ها بهشت روی زمین اند.
راستی لینکتون کردم.خوشحال میشم شماهم بهم سر بزنید
سلام:)

خواهرم منو نشناختی ولی من همیشه وبت نظر میذارم:).. البته بدون ادرس وب

ابان ماه یادمه گفتین دیگه حاج اقا گلی میگه نرو و اینا:)

ان شا الله به توصیه هات عمل کنم.. ولی انصافا مباحثه تو حوزه خواهران جدی گرفته نمیشه.. من هم این ترم اصلا مباحثه نداشتم.. حالا باز ترم قبلی بهتر بود

کلاسو که همیشه میرم:)

من شاید اگه بگم فقط صرف و نحو و فقه رو خوب میخونم دروغ نگفتم.. بقیه که هیچ چی یادم نیس چی خونده بودم ولی اینارو میخونم همیشه.. ولی مردم حتی نزدیک ترین فامیلامون سوالاشون یا از فقه هس و یا از زندگی ائمه

من هم از تاریخ اسلام و سیره پیشوایان و اینا هیچ چی بلد نیستم.. یعنی هیچ وقت نخوندمشون:(

چشم.. ان شا الله فراموش نمیکنم

علی یارت گلم..

فک کنم از قبل لینک بودی تو وبم:)

میام حتما.. مثل همیشه که میومدم:)).. از حضورت واقعا خوشحال شدم
دوشنبه ۱۶ فروردين ۹۵ , ۲۳:۵۷ من عاشق زندگی با طلبه ام
من با حوزه رفتنم واقعا روحیه شادی پیدا کردم بالاخره تونستم بعد 17-18سال زندگی چندتا دوست تو خط فکری خودم پیدا کنم واین واقعا عالی بود.کم کم کارم به شیطنت کشید جوری که مدام سر کلاس فقه بچه ها واستاد عزیزم رو میخندوندم .اما انصافا واسه درس زیاد مایه نذاشتم واین عاملی شد تا من مجبور به انصراف بشم.وقتی حوزه رو از دست بدی تازه میفهمی که چه بلایی سرت اومده..
بخاطر همین میگم تا زمانی که مجردین تمام فکر وذهنتون درس خوندن برای رضای خداباشه.انشالله که شما تو حوزه پایدار باشید
اره من هم دوستام تقریبا مثل خودم هستن ولی یه دوست از دوران دبیرستان دارم واقعا مومن و با خداس:)

الان دانشگاه میره ها ولی به نظرم بهتر از دوستای طلبه ام هس.. البته از نظر اعتقادی و اخلاقی

ان شا الله شرمنده اقا امام زمان نشم.. ولی من هم به نظرم واقعا تلاش نمیکنم

ان شا الله..

کنیزی سرباز اقا هم کم چیزی نیس خواهرم.. اجرت با خدا
سلام


صاف تو پشام نگاه کن  :/
چرا میخوای بری؟؟؟؟
اونوقت من تهنا میشم :(

قم هستی الان؟؟؟
اغااا همونجا یه حاج اقا پیدا کنااااااا
بعد کنکور بیام شیرینی عروسیتونو بخورم

برام خیلی دعا کن باشه؟؟؟
خیلی دوستت دارم...
ببین اینقد دوستت دارم که توی یه شرایط روحی بدی که هستم اومدم برات نظر میزارم و واقعا دوست دارم بمووونی!!
سلام نازنینم

خوبی؟

نه اونطوری که نمیرم.. گفتم شاید ننویسم.. شایدم بنویسم:)

نه نیستم االان.. موند برای 10 اردیبهشت:(

باشه.. تو دعا کن.. یه شیرینی طلبت:)

چشم حتما دعا میکنم..

دل به دل راه داره دیگه:)

ان شا الله شرایطت هم بهتر میشه.. زیاد فکر نکن.. ان شا الله قبولی گلم

مواظب خودت باش

درپناه حق
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan