من یه طلبه ام


حدیث قدسی

هرکی خواست این پستو بخونه.. خیلی خوبه.. 

ان شا الله که تلنگری باشه برای نزدیک شدن به خدا

هعی.. خو باید چیکار کرد امان از این نفس 
موفق باشید
خوندم براش نظر هم گذاشتم. زنده باد
ممنون از شما
احادیث قدسی حس جالب خاصی بهم میده
انشاء الله این دفعه  اومدم قم یادم باشه کلیات حدیث قدسی شیخ حر عاملی رو بخرم
ان شا الله

موفق باشید

التماس دعای فرج

اوه.. اسمتونو دیدم نشناختم.. عکس هم که...

موفق باشید
ان شاءالله

موفق باشی
ان شا الله

همچنین شما:)
خیلی قشنگ بود بغضم گرفت...
اهوم:)

ممنون که خوندی
احسنتم
بعله واقعا..

ولی برای صیغه 1 چی میشه؟

چون این برای صیغه 9 هست:))

ایشون مفرد هستن و مذکر.. منظورم اقای خوندنی هستن

اسمشون یادم نیس.. شاید اسم کوچیکشون حمید بود
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۲۲:۲۲ عارفه (بانوی دی ماه)
اجی این قالبت کدوم قالبه بیانه میخوان وبمو نو کنم
این قالب ویرایش شده ی قالب برش هس

یکی دیگه بهم کادو داده.. خودم نساختمش

ولی قالب برش تو صفحه اول قالب های بیان هست میتونی پیدا کنی
امام سجاد : خدایا من در کلبه ی فقیرانه ی خودم چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خودت ندارم من چون تویی دارم و تو چون خودی نداری
ممنون از شما

ان شا الله که حالتون بهتره:)
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۲۲:۳۰ عارفه (بانوی دی ماه)
میشه بمنم هدیه بدن :/
نمیدونم:)

عارفه ازش پرسیدم گفت نه به کسی کادو نمیدم:))

ولی کمکی خواستی من یکم بلدم اونارو یادت میدم
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۲۲:۳۰ عارفه (بانوی دی ماه)
خودزنی کنم وسط وبت نمیتونم یه هدرعوض کنم پس فردا میخوان نویسنده شم @_@
متوجه نشدم یعنی چی:)

چرا خودزنی؟
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۲۲:۴۰ عارفه (بانوی دی ماه)
نمیفهمم اخه
من تغییر هدر رو بلدم ولی قالب رو نمیتونم کلا ویرایش کنم:(

اگه خواستی برای تغییر هدر کمکت میکنم
اونجام گفتم فقط میتونم بگم شرمنده ام..
ممنون از خواهر گلم:)
سلام به شما خواهر بزرگوار
ممنونم از لطف شما
ان شاءالله که اجرتون رو از حضرت زهرا سلام الله علیها بگیرین

سلام

خواهش میکنم..

ممنون از دعای خیرتون.. اجر شما هم پیش خدا محفوظه

موفق باشید:)
پس با این اوضاع سالی پر از اتفاق ها و دغدغه ها و خوشی داشتید


وبلاگ قدیمی تون حیف شد / واقعا زیبا بود .



سال نو مبارک
اهوم..

یادتون باشه تو قرارگاه گفته بودم میخوام تنهایی برم مشهد.. ولی نشد:(

عوضش با طلبه ها رفتیم و اونم چه روزی.. عاشورا و تاسوعا.. کلی گریه کردیم و سبک برگشتیم..

اره خیلی حیف شد

سال نو شما هم مبارک
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan