من یه طلبه ام


رمز ممز نداریم

دیروز یه پست رمز دار گذاشتم


4 تا از دوستان درخواست رمز دادن.. 


به تو چه.. :)


چی نوشتم.. به به


رمزو اگه باهوش باشید میتونین تشخیص بدین.. هرکی رمز رو پیدا کرد جایزه داره


جایزه هم اینه که اجازه داره پستو بخونه:)


ببینم کی باهوشه دیگه

:-/
چرا عاجز؟

این شکلک رو نمیدونم با چه منظوری گذاشتین ولی این برای من عاجز معنی میده..

حالا یا منظورتون اینه که من دیوونه شدم :) و یا...

قال آیت الله جوادی آملی حفظه الله:

در دین اسلام دوتا جمله معنی نداره

1-به تو چه؟

2-به من چه؟

میدونم میدونم..

:)c

چه رفیقایی دارم من.. (شکلک تاسف)

فقط یکیشون باهوش بود انگار.. ببینم چیکار میکنین

این جمله رو یه بار به یکی از استادامون گفتم.. برگشت گفت جامعیت نداره..

انقد کفری بودم..

یه بار یه حدیث از امام علی نوشتم و نگفتم حدیث هست.. فقط دلم میخواس بیاد تخته رو بخونه و بگه جامعیت نداره

که بشورم و پهنش کنم رو بند.. ولی نگفت:(
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۱۴:۰۹ سربازکوچولو ...
بله خواهر قطره درست میگه
ایییییش.. چه طرفداری هم میکنه;)

موافقم با حرفش.. ولی خب باهوش باشه میتونه تشخیص بده رمزو

ولی تلاش کنین هرکی نفهمید بگه به عنوان عیدی میدم رمزو:)
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۱۴:۱۷ عارفه (بانوی دی ماه)
بی ادب :/...
کاری کردی دیگه به کسی نگم رمز بده :/
ببخشید دوست جان

رمز که قابل شمارو نداشت.. جلو اون چشای خوشگلته.. یکم دقت کن
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۱۴:۲۴ عارفه (بانوی دی ماه)
براچی تو اسلام به من چه به تو چه معنی نداره؟؟؟
اصلا یعنی چی این حرف؟؟
:)

چرا عصبی میشی.. یکم دقت کن عارفه الزهرا

همه به این قسمت گیر دادن چرا..

اها.. چون گیر دادنی هست:)

الان بق بقو فقط حرف منو میفهمه:)
خدا قبول کنه ما که نمیخونیم شما بیاید سایت ما را بخونید به جاش که رمز نداره
:)

خب باهوش نیستین الکی نگین براتون مهم نیس..

ان شا الله میام میخونم
خو ما اعتماد به نفسمون را پایین نمیاریم :)
مشخص بود
جمعه ۲۸ اسفند ۹۴ , ۱۵:۱۲ عارفه (بانوی دی ماه)
من که عصبی نشدم خخخ
من فک کردم عصبی هستی:)

عاقا فک نکنی ما بیهوشیما

نع کاکو

ماهرچی باگوشی این رمز مبارک"بووووووووووق" رو میزدیم نمیشد

حالا یهو با سیستم زدم شد

مگه الان باز شده برات؟؟

عــــاقا یعنی شوما بگو من هرچی کلمه توی مانیتو ر میدیدم

از حاج اقا خاک زیر پاتم تا آی ام اِ طلبه بیگیر تا نرگس رو زدم:))))))

:)))))))))

خب یه دفعه بگو جاده خاکی رو گرفتی و تخت گاز داری میری..

بابا من رمز رو گفتم.. تو رو خدا ابرو ریزی نکنین.. بیاین تو دیگه:)))
عاموکجو گفتی؟؟؟/
:))

خب اینطوری پیدا میکنی که..

باشه چون من خیلی خوبم میگم:)

تو همون پست رمز داره گفتم.. باید باز کنی و ببینی:))))

اطهر شوخی کردم کوجا رفتی؟؟

این قسمت راهنمایی رو حذف کنم که نباشه****   ****  **** ****  ****  *******  ***   *****
:))

عجباااااااا

از بچه های این دوره زمونه

والا بوخدا

خاهرم التهمتُ اشدُّ من الفلان چیز

بعله خاهرم

مگه چی گفتم

اطهر من متوجه نشدم.. تهمت شدید از فلان چیز.. کدوم چیز؟

خخخخخخخخ

هیچی بابا یادم گرفتم تحریف حدیث میکنم

فک کنم در جهنم قراره خالدین فیها بشم:)))99



یعنی آدم باید خیلی مخ باشه که کامنت های منو بوتونه بفهمه

لهجه شیرازی+لهجه ترکی+کلمات قصار عربی رو ترکیب میکنم میشه کامنت:))))

خدا نکنه.. تو بهشتی هستی 100 درصد

بعله

خخخخخخخخخخ

به قول یه شاعری

پدر ما آدم بایه اشتباه از بهشت رونده شد بعد مابااین همه کارای بد انتظار بهشت 100درصدی رو هم داریم


البته نباس ناامید شد

خدا خودش پشت بندش هسن

بعله

نا امیدی از رحمت خدا بزرگنرین گناهه..

یه دعایی هس فک کنم تو صحیفه سجادیه.. میگه خدایا درسته که گناهکار ترین مخلوق تو منم.. و تنها کسی هستم که قراره جهنمی شم..

ولی من تنها مخلوقی هستم که بخشوده میشم.. 

ان شا الله رحمت خدا شامل حالمون بشه
من خییییییلی ام باهوشممممم.... @__@
منتها خودمو زدم به اون راه ...!!...
خو هنوز میخوام درس بخونم...چه معنی داره ... :)
عههههههه :|
نه بابا:)
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan