من یه طلبه ام


وقتی طلبه نبودم

من وقتی طلبه نبودم و بیکار بودم


میرفتم وب طلبه هارو میگشتم.. همه طلبه هارو دوست داشتم


یه طلبه هست.. از جنس تو.. هر دفعه که میرفتم وبشون پست ثابت رو میخوندم..


نمیدونم متوجه شدین یا نه.. یه نفر از من غلط املایی میگیره.. :)


واقعا من املام خوبه.. اشتباه تایپی پیش میاد ولی اگه عامیانه ننویسم هیچ غلطی نمیشه از نوشته هام گرفت


از نظر من املا هیچ وقت مهم نیست تو دنیای مجازی.. البته این نظر منه..


چون وقتی دخترا باهم حرف میزنن به جای اینکه بگن خواهر میگن خاهل.. و به جای ابجی مینویسن اجی


واسه همین عادت کردم به غیر از اون کلمه های سختی که اگه اشتباه بنویسی همه فک میکنن بی سوادی؛ به درستی باقی کلمات اهمیت ندم


ولی دوست دارم یه مدت پست ثابت طلبه ای از جنس تو تو وبم باشه..


خیلی خوشم میاد از متنش..


ان شا الله هرجا هستن موفق باشن.. التماس دعای فرج

اول : سلام
دوم :انسان کافی است فقط تصمیم بگیرد که در راه خداوند قدم بردارد. اوّلین قدم را که برداشت، خداوند بقیه کارهایش را خودش درست خواهد کرد.
سوم: نه خوبه اتفاقا کارتون تنوع داره
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

سلام علیکم

ممنونم..

محتاجیم.. اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری.. ولی عظم البلا رو میخونم ها.. اینو گفتم که پاسخی داده باشم

همچنین ان شا الله
سلام:)
خوشبختانه دوستان طلبه زیاد دارم :)
بچه های گلین...
شاد...پر از انرژی مثبوت...شوخ...جدی...واقعا با سواد!:)
موفق باشید...التمآس دعا
سلام علیکم

شما هم موفق باشید

محتاجیم به دعا
بله پاکش کنید رمزرو به هرکسی نمیدم
پاک کردم

ممنون که دادین بهم..

:)

التماس دعای فرج
خیلی باحاله که 
از کامنت هیچ کسی به اندازه تو خوشحال نمیشم

:)
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan