من یه طلبه ام


یه سلام هم بکنیم به..

" یه سلام هم بکنیم به " رو شنیدین؟


خب من هم میخوام یه سلام کنم به مخفی ها..


جواب سلام واجبه.. اونم باید طوری سلام کنین که بشنوم.. چون ناراحت میشم جوابمو ندین


ولی چطوری باید بشنوم؟.. چون این شنیدن فقط به خاطر ناراحت نشدن بنده میباشد.. من حاضرم نوشتاری هم ازتون قبول کنم


درضمن فردا روزه میگیرم.. هرکی سلام کنه براش دعا خواهم کرد:)


سلام مخفی ها..


3نفرین.. منتظر پاسختون هستم


همه دوستان رو دعا کردم.. شما هم برا من دعا کنین.. دعای بقیه میگیره

چرا تعداد دنبال کننده های مخفی بیشتر شد؟

الان شدن 4 تا و هنوز هیچ کدوم جواب سلاممو ندادن

سلام مخفی ها
سلام برای من هم دعا کنید
سلام

خواهرم زرنگیااا.. چشم ان شا الله:)

التماس دعای فرج
سلام :)
سلام:)

چرا مخفی؟

تو هم بودی یا الان همه برای التماس دعا داوطلب شدن
سلام
سلام علیکم

یعنی شما هم خصوصی دنبال میکنین؟
سلاامممم
من مخقی نبودم البته :)
سلام علیکم

میدونم
نه من مخفی نبودم 
اومدم دیدم پست جدید دادید گفتم یه سلامی عرض کنم :)

اره دیدمت..

:)

دعا که میکنم.. ولی محتاج دعاتون هستم دختر مسلمان

التماس دعای فرج
قربونت عزیزم لطف داری چشم حتما ^_^
چشمت روشن به روی مولا

ممنونم.. :)
يكشنبه ۲۵ بهمن ۹۴ , ۲۱:۲۰ خانومــِـــ خونهـ
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
التماس دعای شدیییییییییییییییییددددددددددددددددددد
سلاااااااام..

چشممممممممممممممممممممم..

محتاجیم به دعا.. :)

التماس دعای فرج
سلام
منم که مخفی نیستم
در کل فکر نکنم چیز خاصی باشه
سلام علیکم

التماس دعای فرج
من مخفی نیستم ولی خاموشم

سلام:))))

دعا فراموش نشه
سلام:)

بعله.. چون خاموشی دعات میکنم

موفق باشی خواهرم

چشم نمیشه.. التماس دعای فرج
سلاااااااااااااااااام
:)
 التماس دعای ویژه
سلاااااااااااااااااااااااااااااام

محتاجیم به دعا..

دعا کردن ابجی که کار هر روزمه :)

التماس دعای فرج

میدونستم یکی از مخفی ها خودتی..
امام صادق علیه السلام می‏فرمایند: هر کس پس از نماز صبح و نماز ظهر بگوید:"اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم" از دنیا نمی‏رود مگر آن که قائم آل محمد صلی الله علیه و آله را درک می‏کند. سفینة البحار ج ۲، ص49

اجرتون با خدا

سلام علیکم.. صبح ها یادم میره.. ولی نماز ظهرو همیشه میگفتم ولی این حدیث رو نشنیده بودم

التماس دعای فرج
اجرکم با خدا!!
قررررربونت
:))
ممنونم خواهرم

:)
سلام دوست خخوبم
حیف که دیر رسیدم لایق اینکه دعام کنین نبودم
یه کامنت گذاشتم حدس زدم فرستاده نشد دوباره نوشتم
موفق باشین و سربفرراز یا علی التماس دعای فرج
سلام خواهرم

نه فقط همین نظرت هست:)

من که همه رو دعا میکنم ولی با اسم نشد.. ان شا الله این دفعه دعا میکنم

اگه عمری باشه:)

همچنین ان شا الله.. علی یارتون

محتاجیم به دعای فرج
التماس دعا ...
محتاجیم به دعا
سلام علیکم و رحمة الله 
علیکم السلام و رحمه الله و برکاته

شما هم که مخفی نبودید
خدا نگهدار
چرا؟
منو فراموش نکنید. 
ممنونم.
ان شا الله فراموش نمیکنم..

من بکنم خدا فراموشتون نمیکنه.. موفق باشید

التماس دعای فرج
من ک مخفی نیستم :))
ولی سلام سلامتی میاره
پس
سلـــــــــــــــــــــــــام :)
بعله.. سلام:)

دعا به دعا.. برو برام دعا کن منم دعات کردم

موفق باشی.. التماس دعای فرج
فدای شما بشم ممنونم
خواهش میکنم..

خدا نکنه خواهر.. التماس دعای فرج
سلآم :)
التماس دعا
سلام علیکم

محتاج دعا

التماس دعای فرج
اول : سلام
دوم :همین که زن برای خدا و از روی آگاهی بتواند بخش عظیمی از جامعه را در میدان خانه و خانواده، خوب اداره کند، این جهاد است. 
سوم: سلام علیکم
امیدوارم از دعای خیر ما را فراموش نکنید 
چهارم:التماس دعای فرج
پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

علیکم السلام

ان شا الله..

محتاجی به دعای فرج.. همچنین ان شا الله
من دنبالتون می کنم. نمی دونم منظورتون چیه؟
اونایی که مخفی دنبال میکنن رو میگم

فقط نشون میده 4 نفر به صورت مخفی دارن وبو دنبال میکنن و من نمیدونم اصلا کی هستن

التماس دعای فرج
سلاااااااااااااااااااااااام
اغا ما به خاطر اینکه دعامون کنید از مخفی بودن در اومدیم
از وب بانوی عاشق باهتون اشنا شدم
و تقریبا خوندم کل وب رو
کنکوری هستم
خیلی التماس دعا دارم
حال یه کنکوری رو ک میدونید.....
سلام خواهرم

خوبه:).. میشناسم بانوی عاشق رو..

ممنونم.. میدونم

چشم دعا میکنم.. بعله خواهرم کنکوری هست.. خودمم که قبلا تجربه اش کردم..

کلا نمیخوام سمت کنکور برم.. هنوز وحشت دارم ازش..

ان شا الله موفق میشی.. هرموقع برا خواهرم دعا کنم برا شما هم دعا خواهم کرد:)

التماس دعای فرج
سلااام
منکه از مخفیا نبودم
اما بهرحال التماس دعای مخصوص
سلام

میدونم خواهر.. محتاجیم به دعا
سلام 

امضایی نداریم
سلام علیکم

ممنون از حضورتون
خب ما که مخفی نیستیم
یا علی
سلام خواهرم..

علی یارتون..

التماس دعای فرج
سلام العلیکم

التماس دعا
علیک سلام خواهر

محتاجیم به دعا
سلام:((((((((
سلام

خواهرم چرا ناراحته؟:(
تازه من کنکوری تجربی ام
پزشک اینده...
دعا کنید از پس این ریاضی و فیزیک و مسایل سخخخخخت ژنتیک بر بیام
خواهرتون کنکورین؟؟؟
من نمیدونم چمه
صب تا شب کتاب دستمه اخر شب میبینم هیچی نخوندم
احساس میکنم خوندنم برکت نداره..:(

منم تجربی خوندم..

چشم خانوم دکتر.. ولی فیزیک و ریاضی و مسائل ژنتیک که اسون بودن.. من عربی بلد نبودم و شیمی

اره خواهرم هم تجربی میخونه..

من که درس نمیخوندم.. اونارو تو کلاس یاد میگرفتم و درصدامم بالای 80 بود.. ولی فقط ریاضی و زیست و فیزیک و اینجور درسا

چرا برکت نداره.. کنکوری جماعت همینطوریه.. میخونه ولی فک میکنه فراموش کرده

تو ازمون ها و تو کنکور ان شا الله نتیجشو میبینی

پزشکی سخته قبول شدنش ولی تو از پسش بر میای..

موفق باشی خواهرم
الان خودمو میکشم
صاف تو چشام نگاه کن بگو ریاضی فیزیک اسونه ..بگو مسایل میتوز و میوز و دودمانه و ژنتیک مندلی اسونه:|
بعد ببخشید شما کلاسی چیزی میرفتی
درصدات تو قلمچی اینطوری بود؟
کلا منابعت چی بودن
البته ی چیزی هم هست بعضیا  ریاضی فیزیکشون ذاتی خوبه
من رتبه سه رقمی میخوام ابجی
ولی ساعت خوابم اینقد زیاده که....
اصن نمیتونم بعد نماز نخوابم:(
خودتو نکش.. اره اسونه ;)

باور کن مسائل زیست اسون بود.. ولی هنوز کابوس مسائل شیمی رو میبینم تو خواب :)

اره.. کلاس ریاضی و فیزیک رفتم.. فقط تابستون رو.. ولی شیمی رو تا اخر سال رفتم باز چیزی نفهمیدم

اره تو قلمچی.. برای ریاضی تخته سیاه.. برای فیزیک و زیست خیلی سبز کار کردم.. من از کتابای کانون خوشم نمی اومد

اره ریاضی و فیزیک ما ذاتی خوبه.. زیست هم که دوس داشتم واسه همین زیاد وقت میزاشتم براش

ان شا الله دو رقمی میاری خواهرم..

تو اگه بتونی از زمان هایی که بیداری خوب استفاده کنی برای قبولی تو کنکور کافیه.. نیازی نیست از خوابت بزنی

من نمیخوابیدم هم اون ساعت رو درس نمیخوندم..

یه کتاب غیر درسی میخوندم..

ان شا الله موفق میشی.. توکل کن به خدا.. هرچی صلاحته ان شا الله همون میشه..

التماس دعای فرج
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۹۴ , ۱۸:۳۵ امیرمحمد اسکندری همدانی
سلام برشما 
سلام علیکم
شمی استوکیومتری پدر ادمو در میاره
الانم دارم مشتق میخونم...خستم ساعت گذاشتم ساعت سه شب بلند شم ادامشو بخونم
من ریاضی گاج دارم
فیزیک ابی کانون و گاج
زیست نشرالگو
شیمی مبتکران و گاج و اینا
اکثرش رو بنیاد علوی داده بهمون چون منطقه محرومیم...
خدا کنه به یه جایی برسیم برا کشور کاری کنیم
راستی یه جمبله انگیزشی
بسیج یعنی نیروی کارامد برای همه ی عرصه ها
ینی ما پزشک و.....بسیجیی هم نیاز داریم...
من ذاتی ادبیاتم خوبه...کاش ذاتی ریاضیم خوب بود:(
قدرت خدا رو عشقه شاید تغییری ذاتی باعث شد عالی بشن
البته کم کاری از خودمه ماهی یک ساعت هم نمیخونمشون!!!!!!!!!!!
اگه نکنیک و تجربیاتی داری ممنونم بهم بگی دوستم
راستی چند ساعت درس میخونی در حال حاضر
من از شیمی بدم میومد.. دوست ندارم بهش فکر کنم.. کلی هم کلاس رفتم ولی چیزی حل نشد

ان شا الله میرسی خواهرم..

من ذاتی ادبیاتم بده ;)

ان شا الله عالی میشن.. نه خواهرم تکنیک چیزی نمیدونم.. من زمان کنکور تو خونه هم درس نمیخوندم زیاد.. هرچی تو کلاس یاد میگرفتم همونا بود

الان درس رو حدودا سه ساعت در روز.. ولی با مطالعه کتاب های غیر درسی تقریبا 6 5 ساعت میشه..

من کلا زیاد درس نمیخونم.. هرچی یاد میگیرم تو کلاس هست و مباحثه هایی که داریم..
دعام کن خواهری دعا کن بعدا بیام  خبر یه نتیجه توووووپ بهت بدم
ان شا الله گلم

تو موفق میشی.. توکل کن به خدا

بوشهری هستی؟

بیان اینطور نشون میده..

همه شهرهای جنوبی رو دوست دارم.. اخه مردمشون خون گرمن..

من جنوبی نیستما.. فک میکنی دارم از خودم تعریف میکنم :)
اره ما بوشهری هستیم و نزدیک شهدا...:))
گفتم ک منطقه محرومیم...
ممنون ک دعا میکنی

خوش به حالت

اره گفتی واسه همین امار وب رو چک کردم:)
ان شالله بعد کنکور وب میزنم و مینویسم
اونوقت میبینی چقدر توی بعضی مسایل هم عقیده ایم
بیشتر از حوزه بنویس و بنویس که این روزا هدفت چیه
کلیپ مدیریت زمان رایفی پور روحتما ببین

راستی یادگیری زبانت ب کجا رسید

خب ابجی جان شما تشریف بیار ...من برم لب دریا مون رو نشونت بدم کلا بگردونمت تو بازار
قدمت برچششم
ما اینجا صبح در بیایم ظهر شلمچه ایم
و از اونجا ک بسیجی فعالیم تا الان 6یا7بار رفتم راهیان..
ولی خب الان کنکوره و باید در خدمت جهاد علمی باشیم
ان شا الله

چشم..

هنوز دارم از یه کتاب میخونم.. ببینیم چی میشه.. ولی کنکور ثبت نام نکردم..

خوش به حالتون.. من بیام بوشهر لب دریا فقط برای یه ساعت میام.. بعد سریع باید منو ببری شلمچه..

دلم براش تنگ شده..

من یه بار رفتم راهیان نور :(

خوشا به سعادتت..

بعد کنکور میام.. ناهار میدی بابت قبولیت تو کنکور خانوم دکتر.. ناهار رو که خوردیم میریم راهیان نور..

موفق باشی
ان شالله 
قدمت برچسشششم...
ولی خانوم خانوما اینجا عید خوبه...راهیان هم عید میچسبه...
بعد کنکور اینقد گرمه ک بخار میشی
از ما گفتن بود...:)))
همین عاشورای امسال فکه بودم سخنرانی حاج سعید 
اینقد گرم بود نفهمیدم چی شد....
دیگه فک کن تابستون چطوره...

همه از همه جای کشور تو عید میان اینجا برا خرید و اینا
مگه شما چه شهری هستید؟؟؟
مگه طلبه نیستی ؟؟؟
چرا میخوای کنکور بدی؟؟

باشه عید هم میام..

من سال 91 اومده بودم راهیان نور.. بهمن ماه بود ولی بازم هوا گرم بود

من از اذربایجان شرقی..

اره طلبه ام.. کنکور نمیدم.. دوستم اصرار داشت کنکور زبان شرکت کنیم منم ثبت نام نکردم
سلام علیکم سلام 
علیکم السلام خواهری
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan