من یه طلبه ام


روز اعلام نتایج

1 شهریور..


میدونستم امروز نتیجه رو میزارن رو سایت..


ولی دلم نمیخواست برم نگاه کنم..


راستش میترسیدم.. من حتی انتخاب رشته نکرده بودم برا دانشگاه.. اخه میخواستم برم حوزه..


اگه قبول نمیشدم چی..


داشتم با دوستم حرف میزدم و همزمان تو سایت حوزه میگشتم..


گفتم برم نتایجو ببینم شاید قبول شده باشم.. کسی چه میدونه..


مشخصاتم رو وارد کردم.. چی داشتم میدیدم خدای من..


یعنی من قبول شدم؟.. نه فک نمیکنم.. چرا قبول شدم.. این جا که همینو نشون میده..



دلم میخواس یه جیغ بنفش بکشم..


اول از همه دوستم فهمید.. چون تو شوک بودم و به سوالایی که میپرسید نمیتونستم جواب بدم..


بهش گفتم من قبول شدم.. باورت میشه.. من قبول شدم..


گفت الکی خوشحال نشو.. افتادی تو خرج..


گفتم مهم نیس.. یه شیرینی طلبت..


-:عه.. یعنی فقط به اندازه یه شیرینی برات مهم بود؟..


من برم به مامانم اینا بگم زود بیام.. به مامانم که گفتم خوشحال شد.. ولی نه به اندازه من..


اخه مامانم خیلی راضی نبود.. من انقدر اصرار کردم و بهش کمک کردم تا گفت باشه ثبت نام کن..


مامان منم راضی نیست :|
غبطه خوردم :)
28 دی 21:07                                                                                                                                               :miss talabe


مامان منم راضی نبود.. ولی همه چی رو خدا ردیف میکنه ;)

موفق باشی..

راستی بلاگ چه لطفی داره به شماها.. الان نشون میده از المانی..

ولی منو هرموقع اشتباه نشون میده مینویسه امارات متحده عربی.. فک کنم فهمیده عربی زیاد میخونم واسه همین..
سه شنبه ۲۹ دی ۹۴ , ۰۰:۰۳ مجهول الهویه ...
چه حس زیبایی:-)
من هم خوشحال شدم برات

3بهمن 23:57                                                                                                                                               :miss talabe

ممنون خواهر گلم

:)
واااااای فک کن اونروز بشه که رو سایت بنویسه داوطلب گرامی ورود شما به دانشگاه هنر تهران را تبریک میگوییم هیچی دیگه محو میشم از خوشحالی :دییی
نصف اسم تو اسم منه:)
29 دی 12:16                                                                                                                                               :miss talabe


ان شا الله میشه.. ولی محو نمیشی.. لال میشی.. نمیدونی چطوری خوشحالیتو نشون بدی.. صدات درنمیاد..

خخخ.. فهمیدم.. فقط قسمت اولش یا دوم؟..

:)
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan