من یه طلبه ام


به خاطر امام زمان

امشب یکی از دوستام حرفی زد که تصمیم بزرگی به خاطرش گرفتم


"به خاطر امام زمان"


یه کارایی رو گفت به خاطر امام زمان بکنم


ان شا الله میکنم.. همه رو..


برام دعا کنین


تاریخش باید یادم بمونه.. 8 بهمن 94 از بعضی چیزا که تقریبا از تیر امسال شروع شد خلاص شدم


فقط به خاطر امام زمان


ولی چرا شروع شدن اصلا؟


یادم رفت گمنام باشم


یه وب داشتم وقتی زدم نیت کردم برای خدا باشه.. و نزارم کسی منو بشناسه


اسممو نوشتم بانوی گمنام


به خاطر حرفی که شنیده بودم.. اگر برای خداست بگذار گمنام بمانم


و گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد اور است؛وگرنه همه اجرها درگمنامی است..


ولی اینارو فراموش کردم.. از همون موقع دردسرا شروع شد


حالا به خاطر حرفی که دوستم زده تا اخر عمر بهش مدیونم.. ان شا الله عاقبت به خیر شه


ولی الان به جای اینکه غمگین باشم از یه چیزی که همش داشتم ازش فرار میکردم و بالاخره اتفاق افتاد.. خیلی خوشحالم


به خاطر امام زمان


التماس دعای فرج


💚خواب مہدی (عج) را ببینید شب بخیر✋ 

💚بوسہ از پایش بچینید شب بخیر✋

💚خواب زهرا(س)را ببینید شب بخیر✋

💚هدیه از مادر بگیرید شب بخیر✋


💚شبتون مهدوی ،دمتون مادری، نفستون حیدری...

یاعلی مدد حیدر✋



اللهم اغفر الذنوب التی تحبس الدعا

برا مام دعا کنید 😔

موفق باشی عزیزم
به وب منم سر بزن
ممنون.. همچنین..

ان شا الله میام.. التماس دعای فرج
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۰۰:۴۸ محمدرضا گلزاری
+++++
التماس دعای فرج
مهدی جان ....
متی ترانا و نراک ..... ؟!؟
اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب

التماس دعای فرج
ای خوش آن روز کز این منزل ویران بروم

رخت بر بندم و تا مُلک سلیمان بروم

ادرس کوتاه شده وب:

http://l1l.ir/5i4
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan